Tablice kierujące, ograniczniki skrajni, tablice oznaczenia skrajni poziomej i pionowej na Znakowo.pl
Obiekty znajdujące się w skrajni drogi (m.in. podpory wiaduktów, poręcze mostowe, obiekty budowlane) powinny być, dla bezpieczeństwa, wyraźnie oznakowane. Do ich oznaczania stosuje się urządzenia tablicowe (tablice U-9a, U9b) – umieszczane przed skrajnymi płaszczyznami obiektów lub na nich. Do oznaczania ograniczonej skrajni pionowej wykorzystuje się urządzenia bramowe.
Tablice kierujące to urządzenia BRD stosowane przy robotach drogowych prowadzonych w pasie drogowym. Powinny być dostosowane do utrudnień występujących na drodze i dobrze widoczne, zarówno w dzień, jak i w nocy. Tablice rozdzielające również służą do optycznego prowadzenia ruchu – stosowane są w celu wskazania kierującemu pojazdem miejsca rozdzielania się kierunków ruchu.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą tablic kierujących, tablic prowadzących, tablic rozdzielających i urządzeń do oznaczania ograniczonej skrajni drogi na Znakowo.pl.
Najlepiej sprzedające się produkty
Innymi elementami, które oznaczają ograniczoną skrajnię jezdni są tablice kierujące U-21a i U-21b (zwane sierżantami).
Dla bezpieczeństwa obiekty znajdujące się w skrajni drogi, a także miejsca, w których na jezdni występują przeszkody lub rozdzielają się kierunki ruchu, powinny być widocznie oznakowane. W tym celu stosuje się odpowiednie urządzenia BRD.
Szeroki wybór urządzeń BRD do optycznego prowadzenia ruchu znajdziesz na Znakowo.pl. W ofercie mamy różnego rodzaju ograniczniki skrajni, elementy wskazujące na konieczność zmiany pasa ruchu, tablice ostrzegające o prowadzonych robotach drogowych itp.
Ograniczniki skrajni i urządzenia BRD do optycznego pasa ruchu dostępne na Znakowo.pl:
Podłoża i zastosowanie
p - SZTYWNA PŁYTA PCV
Wysokiej jakości płyta PCV.
Znaki posiadają z tyłu samoprzylepne punkty zapewniające szybki montaż.
g - ELASTYCZNA GĄBKA
Wykonanie z materiału doskonałego do zastosowania w profilach ochronnych służących do oznaczania krawędzi, niebezpiecznych elementów i przeszkód na drodze ewakuacji.
Fotoluminescencyjne profile wykonane z tego materiału zapewniają doskonałą ochronę przed uszkodzeniem nawet przy zupełnym zaniku światła zewnętrznego.
t - SYSTEM TD®
Powierzchnia tylna znaku wykonanego z użyciem technologii SYSTEM TD®, w całości pokryta jest warstwą klejącą.
Bardzo duża odporność na działanie nawet skrajnie zmiennych czynników zewnętrznych.
Znaki wykonane w tym systemie posiadają strukturę warstwową, dzięki czemu pigment fotoluminescencyjny jest chroniony dodatkową warstwą zabezpieczającą – wydłuża to użyteczność znaków.
m - MATERIAŁ TERMOPLASTYCZNY
Wykorzystywany jest przede wszystkim do produkcji znaczników drogowych oraz podłogowych.
Niezwykła odporność na uszkodzenia mechaniczne - w połączeniu z podwyższonymi parametrami świecenia - stanowi doskonałe rozwiązanie w miejscach, gdzie klasyczne znaki podłogowe nie zdałyby egzaminu: w magazynach, fabrykach, hangarach oraz wielu innych miejscach, gdzie poruszają się samochody lub ciężki sprzęt.
f - FOLIA SAMOPRZYLEPNA PCV
Znaki wykonane na folii samoprzylepnej wykonanej z pcv.
Wygodne w użyciu, cienkie i elastyczne, doskonale zdają egzamin w miejscach, gdzie sztywna płyta by się nie utrzymała.
w - POLIWĘGLAN
Produkty wykonane na podłożu poliwęglanu charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie.
Wysoka odporność na ścieranie powoduje, że z bardzo dużym powodzeniem jest wykorzystywany do produkcji znaków systemów niskiego oświetlenia (LLL) oraz SWGS.
Trwałość tego materiału daje nam gwarancję zachowania idealnych parametrów fotometrycznych.
a - ALUMINIUM
Znaki wykonane z aluminium charakteryzują się wysokimi parametrami fotometrycznymi oraz doskonałą jakością wykonania.
Produkowane przez nas znaki aluminiowe gwarantują czas zaniku świecenia nawet do 3200 minut!
ALUMINIOWE PODKŁADY DO ZNAKÓW PODŁOGOWYCH
Znaczniki podłogowe oparte o konstrukcję aluminiową doskonale nadają się do oznakowania elementów, gdzie nie sprawdziłyby się żadne klasyczne znaki podłogowe. Ze względu na swoją niezwykłą budowę można je stosować na wszelkich konstrukcjach ażurowych, na przykład na schodach i pomostach.