Nasza strona korzysta z plików Cookies
Pliki Cookie są wykorzystywane do serwowania spersonalizowanych treści i reklam, analizy ruchu oraz do realizacji funkcji społecznościowych. Informacje o sposobie korzystania z naszej strony przekazujemy naszym partnerom portali społecznościowych, systemów reklamowych oraz systemów analitycznych. Partnerzy mogą agregować te informacje z własnymi, pozyskiwanymi podczas korzystania z ich systemów i witryn. Wybierz, czy chcesz zaakceptować pliki cookie, abyśmy mogli dostosować naszą witrynę do Twoich preferencji. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.
Znaki i wskaźniki kolejowe podają maszyniście prowadzącemu skład pociągu ważne informacje, wpływające na bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Mogą dotyczyć np. ograniczenia prędkości czy wskazywać miejsce zatrzymania.
W ofercie Znakowo.pl znajdziesz wskaźniki zwrotnicowe (Wz), wskaźniki dotyczące sieci trakcyjnej (We) oraz pozostałe wskaźniki ogólnoeksploatacyjne (W):
Najlepiej sprzedające się produkty
Tak jak znaki drogowe są ważne dla kierowców, tak wskaźniki zwrotnicowe i inne znaki kolejowe są niezwykle ważne dla prowadzącego skład pociągu. Właściwe oznakowanie zwiększa bezpieczeństwo ruchu kolejowego, a przestrzeganie ich jest dla maszynistów obowiązkowe.
Wskaźniki kolejowe dzielimy na trzy grupy:
W tej kategorii znajdziesz wskaźniki i znaki kolejowe dla maszynistów (zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji).
Wskaźniki mogą być wykonane w postaci podświetlanej, np. latarnie zwrotnicowe. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą znaków i wskaźników kolejowych dostępnych na Znakowo.pl.
Podłoża i zastosowanie
p - SZTYWNA PŁYTA PCV
Wysokiej jakości płyta PCV.
Znaki posiadają z tyłu samoprzylepne punkty zapewniające szybki montaż.
g - ELASTYCZNA GĄBKA
Wykonanie z materiału doskonałego do zastosowania w profilach ochronnych służących do oznaczania krawędzi, niebezpiecznych elementów i przeszkód na drodze ewakuacji.
Fotoluminescencyjne profile wykonane z tego materiału zapewniają doskonałą ochronę przed uszkodzeniem nawet przy zupełnym zaniku światła zewnętrznego.
t - SYSTEM TD®
Powierzchnia tylna znaku wykonanego z użyciem technologii SYSTEM TD®, w całości pokryta jest warstwą klejącą.
Bardzo duża odporność na działanie nawet skrajnie zmiennych czynników zewnętrznych.
Znaki wykonane w tym systemie posiadają strukturę warstwową, dzięki czemu pigment fotoluminescencyjny jest chroniony dodatkową warstwą zabezpieczającą – wydłuża to użyteczność znaków.
m - MATERIAŁ TERMOPLASTYCZNY
Wykorzystywany jest przede wszystkim do produkcji znaczników drogowych oraz podłogowych.
Niezwykła odporność na uszkodzenia mechaniczne - w połączeniu z podwyższonymi parametrami świecenia - stanowi doskonałe rozwiązanie w miejscach, gdzie klasyczne znaki podłogowe nie zdałyby egzaminu: w magazynach, fabrykach, hangarach oraz wielu innych miejscach, gdzie poruszają się samochody lub ciężki sprzęt.
f - FOLIA SAMOPRZYLEPNA PCV
Znaki wykonane na folii samoprzylepnej wykonanej z pcv.
Wygodne w użyciu, cienkie i elastyczne, doskonale zdają egzamin w miejscach, gdzie sztywna płyta by się nie utrzymała.
w - POLIWĘGLAN
Produkty wykonane na podłożu poliwęglanu charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie.
Wysoka odporność na ścieranie powoduje, że z bardzo dużym powodzeniem jest wykorzystywany do produkcji znaków systemów niskiego oświetlenia (LLL) oraz SWGS.
Trwałość tego materiału daje nam gwarancję zachowania idealnych parametrów fotometrycznych.
a - ALUMINIUM
Znaki wykonane z aluminium charakteryzują się wysokimi parametrami fotometrycznymi oraz doskonałą jakością wykonania.
Produkowane przez nas znaki aluminiowe gwarantują czas zaniku świecenia nawet do 3200 minut!
ALUMINIOWE PODKŁADY DO ZNAKÓW PODŁOGOWYCH
Znaczniki podłogowe oparte o konstrukcję aluminiową doskonale nadają się do oznakowania elementów, gdzie nie sprawdziłyby się żadne klasyczne znaki podłogowe. Ze względu na swoją niezwykłą budowę można je stosować na wszelkich konstrukcjach ażurowych, na przykład na schodach i pomostach.