Cookies
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu. zamknij
Znaki wojskowe mające na celu udostępnienie informacji z zakresu stanu technicznego i możliwości sieci drogowej na potrzeby poruszających się wojsk. Chodzi m.in. o klasyfikację i oznakowanie mostów, wiaduktów oraz promów zgodnie z obowiązującymi umowami standaryzacyjnymi NATO (STANGI). Zgodnie z tym wszystkim pojazdom kołowym i gąsienicowym oraz obiektom mostowym powinny zostać nadane numery wojskowej klasyfikacji obciążeń, a odpowiednie znaki (od W-1 do W-7) powinny zostać ustawione przed obiektami lub zostać wymalowane na pojazdach wojskowych.
Najlepiej sprzedające się produkty
W związku z ćwiczeniami wojskowymi DEFENDER-Europe 20 na naszych drogach pojawiły się nowe znaki wojskowe drogowe - charakterystyczne, żółte znaki z czarną obwódką i czarnymi piktogramami. To znaki drogowe dla kierujących pojazdami wojskowymi, o których więcej możesz przeczytać m.in. w tym artykule.
Znaki wojskowej klasyfikacji obciążeń (MLC) stosowane są do oznakowania obiektów mostowych w ciągu dróg publicznych, przewidzianych do przemieszczania się pojazdów sił zbrojnych.
Wojskowe znaki drogowe powinny być umieszczone w odległości do 100 m przed przyczółkiem, po obu stronach obiektów, tak by były widoczne dla wszystkich użytkowników, nadjeżdżających z obu kierunków.
Oznakowanie obiektów mostowych znakami wojskowej klasyfikacji obciążeń oraz utrzymanie ustawionych znaków jest obowiązkiem zarządcy danej drogi.
Wysokiej jakości płyta PCV.
Znaki posiadają z tyłu samoprzylepne punkty zapewniające szybki montaż.
Wykonanie z materiału doskonałego do zastosowania w profilach ochronnych służących do oznaczania krawędzi, niebezpiecznych elementów i przeszkód na drodze ewakuacji.
Fotoluminescencyjne profile wykonane z tego materiału zapewniają doskonałą ochronę przed uszkodzeniem nawet przy zupełnym zaniku światła zewnętrznego.
Powierzchnia tylna znaku wykonanego z użyciem technologii SYSTEM TD®, w całości pokryta jest warstwą klejącą.
Bardzo duża odporność na działanie nawet skrajnie zmiennych czynników zewnętrznych.
Znaki wykonane w tym systemie posiadają strukturę warstwową, dzięki czemu pigment fotoluminescencyjny jest chroniony dodatkową warstwą zabezpieczającą – wydłuża to użyteczność znaków.
Wykorzystywany jest przede wszystkim do produkcji znaczników drogowych oraz podłogowych.
Niezwykła odporność na uszkodzenia mechaniczne - w połączeniu z podwyższonymi parametrami świecenia - stanowi doskonałe rozwiązanie w miejscach, gdzie klasyczne znaki podłogowe nie zdałyby egzaminu: w magazynach, fabrykach, hangarach oraz wielu innych miejscach, gdzie poruszają się samochody lub ciężki sprzęt.
Znaki wykonane na folii samoprzylepnej wykonanej z pcv.
Wygodne w użyciu, cienkie i elastyczne, doskonale zdają egzamin w miejscach, gdzie sztywna płyta by się nie utrzymała.
Produkty wykonane na podłożu poliwęglanu charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie.
Wysoka odporność na ścieranie powoduje, że z bardzo dużym powodzeniem jest wykorzystywany do produkcji znaków systemów niskiego oświetlenia (LLL) oraz SWGS.
Trwałość tego materiału daje nam gwarancję zachowania idealnych parametrów fotometrycznych.
Znaki wykonane z aluminium charakteryzują się wysokimi parametrami fotometrycznymi oraz doskonałą jakością wykonania.
Produkowane przez nas znaki aluminiowe gwarantują czas zaniku świecenia nawet do 3200 minut!
Znaczniki podłogowe oparte o konstrukcję aluminiową doskonale nadają się do oznakowania elementów, gdzie nie sprawdziłyby się żadne klasyczne znaki podłogowe. Ze względu na swoją niezwykłą budowę można je stosować na wszelkich konstrukcjach ażurowych, na przykład na schodach i pomostach.